2017. december 31., vasárnap

Év végi összegzés-2017



gabby-the-dauntless-warlock: “ Day 11: Bookshelf ”
A Goodreads könyves oldalon a kihívást teljesítettem, 65 könyvet határoztam meg egész évre és nemhogy sikerült teljesítenem, de még túl is teljesítettem, 71 elolvasott könyv lett a vége.
Idén próbáltam feszegetni a határaimat, sok pszichothrilleres könyv a kezembe került és a szépirodalom felé is jobban kacsintgattam, az utóbbit jövőre mindenképp folytatom, hiszen a könyvtárból kivett könyvek még várnak rám és ott vannak a polcomon lévők is.
Rengeteg olyan könyv jelent meg idén, ami felkeltette a kíváncsiságom, jócskán bővült a várólistám/kívánságlistám. Remélem a január ilyen szempontból is nyugis lesz és sikerül felzárkóznom.

Idén aktívabb voltam könyves események, molyos kihívások terén, amit jövőre is folytatni szeretnék.
Olvasás részről pozitívan zárom ezt az évet, fedeztem fel új írókat: Nicolas Barreau, Angela Marsons, Alessandro Baricco, Charles Bukowski, Jenna Evans Welch, akiknek a többi könyvét is el fogom olvasni.
Sikerült olvasnom a kedvencem íróim könyvei közül is. Például Karen Rose: Közelebb, mint hinnéd könyve nagyon tetszett, Harlan Coben könyvei nem voltak annyira maradandóak, de hozta az elvártat, ugyanilyen volt Lawrence Block is és Guillaume Musso: Az angyal hív c. könyve sem volt rossz, de mást vártam tőle.

Vásárlás szempontjából elszabadultam idén, többet költöttem könyvekre, mint 2016-ban. 30 könyv beszerzésem volt, ebben azért van ajándék, potya könyv és egy recenziós is. Lett két dedikált könyvem, aminek nagyon örülök.

A fogadalmam jövőre, hogy most már tényleg olvasok angolul is és a blogommal is jobban foglalkozom, megpróbálok több könyvről értékelést írni, meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése