2017. december 26., kedd

24 órás read-a-thon

ColourfulFantasy blogján láttam meg ezt a kihívást. A lényege, hogy egy nap alatt olvassunk el egy könyvet. Lassan olvasós ember vagyok, de gondoltam miért ne, tegyünk egy próbát. Majdnem összejött, több, mint a feléig eljutottam a könyvnek. Úgyhogy összességében sikeresnek könyvelem el ezt a kihívást és másnap be is fejeztem a könyvet. Erről lenne szó:

Arnaldur Indriðason: Vérvonal

 "Reykjavíki lakásán gyilkosság áldozata lesz egy idős férfi. Erlendur, a nyomozó különös üzenetet talál a holttesten, s egy fiók mélyéről előkerülő, elmosódott fotó is gyanús a számára. Erlendurnak nem sokat kell kutakodnia a halott férfi múltjában, hogy kiderüljön: negyven évvel ezelőtt valaki feljelentette nemi erőszakért. De van-e valami köze ennek a régi, nem bizonyított ügynek ahhoz, hogy betörték a koponyáját? Hiszen egy, az idős ember által esetleg tetten ért besurranó tolvaj is lehetett a gyilkos. Erlendurnak régi, fájó sebeket kell feltépnie a válaszért, miközben magánéletében is épp elég az elrendeznivaló."


Nem olvastam még az írótól, ez volt az első könyvem, annyira nem volt rossz, de nekem kicsit nyomasztó volt. 


Értékelés: 5/3,5
Kiadó: Animus, 2015
Fordította: Tótfalusi István

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése