2013. március 8., péntek

Dan Krokos: Hamis emlékek




"Miranda egy padon ébred, egyedül, emlékek nélkül. Rémületében rejtélyes energiát bocsát ki magából, amely rettegéssel tölt el mindenkit a közelében, kivéve egy Peter nevű idegent, aki a legkevésbé sem lepődik meg a lány megdöbbentő képessége láttán. Más lehetőség híján Miranda kénytelen megbízni benne, és szembenézni a ténnyel, hogy őt magát fegyvernek képezték ki, és egy genetikailag módosított fiatalokból álló elit alakulat tagja, akik emberfeletti képességükkel akár egy egész várost képesek káoszba és pusztulásba taszítani. Régi énjéhez azonban nem könnyű visszatalálni, ráadásul a múlt már nem is számít igazán, amikor a jövő kerül veszélybe."



Nem szoktam ilyen típusú könyvet olvasni, de ez most kifejezzen tetszett. Rövid kis történet, mégis nagyon izgalmas. Az elején még nem tudtam, hogy mi lesz ebből az egészből és hogy hova fog kilyukadni, de aztán vitt előre a történet és észre se vettem, de vége lett a könyvnek. Együtt izgultam végig Mirandával és a többiekkel a történteket. 
A szereplők szerethetőek és becsülendő, hogy kitartanak egymás mellett. A szerelmi szál is teljesen jól van megoldva, nem csöpögős, illik a történethez. 
Érdekes belegondolni, hogy ez akár a való életbe is megtörténhet. 
Összességében tetszett, megfogott  a hangulata, pörgős, mindenkinek csak ajánlani tudom. A borító viszont nem tetszik, szerintem kilehetett volna találni a történethez illőbbet is.
Csodálkozva olvastam, hogy ez is sorozat lesz, kíváncsi vagyok hogy tudják majd folytatni ezt a történetet, persze ötleteim vannak :)

A könyvet köszönöm a Főnix Könyvműhelynek! 

Értékelés: 5/4
Kiadó: Főnix Könyvműhely, 2012

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése