2017. május 29., hétfő

Gyorsan elhadarom


  Lauren Graham: Gyorsan elhadarom





"Ebben a kötetben Lauren Graham egy pillanatra megállítja az időt, és végignéz eddigi életén. Hangos nevetésre késztető történeteket mesél a gyerekkoráról, a karrierje beindításának időszakáról és arról, amikor évekkel később a Vásott szülők forgatásán a lakókocsijában ülve feltette magának a kérdést: "Te most... ööö... befutottál?" Őszintén beszél arról is, milyen szinglinek lenni Hollywoodban ("Már vadidegenek is aggódtak értem, olyan sokáig voltam szingli."), arról, amikor egy alkalommal meghallgatáson vett részt a feneke, valamint arról is, milyen volt zsűritagnak lenni A kifutóban ("Mintha csak divatalapú rövidzárlatot kaptam volna."). Visszaemlékszik, milyen élmény volt, amikor megkapta a pergő nyelvű Lorelai Gilmore szerepét, valamint milyen érzés volt kilenc évvel később újra felvenni a szerepet, és mit jelentett neki mindez."


Kíváncsi voltam erre a nőszemélyre, mivel sokakhoz hasonlóan én is néztem egy darabig a Szívek szállodáját és az írónő regényét is olvastam.
Voltak érdekességek ebben a könyvben és volt sok számomra érdektelen infó. Nem tipikus önéletrajzi könyv, de Lauren stílusához szerintem ez illett.
Érdekes volt belelátni, hogy mik történhetnek a kulisszák mögött, hogy alakult az élete, de az például nem tetszett, hogy Lauren váltig állította, hogy nem esett át plasztikai műtéten, pedig azért a régi képeit elnézve eléggé úgy tűnik, de ez csak egy kis szőrszálhasogatás és érdemes lett volna vállalnia, ha már megtette.
Összességében egyszer érdemes volt elolvasni, de nem egy olyan könyv amit újra fellapoznék.

Kiadó: Gabó, 2017
Fordította: Szabó Luca
Értékelés: 5/3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése