2014. szeptember 15., hétfő

Veszedelmes sorscsapás


Végre itt van a New York Times sikerlistás Gyönyörű sorscsapás nagy izgalommal várt folytatása! Lehet-e túlságosan szeretni?
Travis Maddox két dolgot őrzött meg abból, amit az anyja a halálos ágyán mondott: Nagyon szeress! És még keményebben küzdj!
A Veszedelmes sorscsapásban Travis életét könnyűvérű lányok, illegális fogadások és az erőszak teszik ki. De éppen akkor, amikor legyőzhetetlennek érzi magát, Abby Abernathy térdre kényszeríti.
Minden éremnek két oldala van: a Gyönyörű sorscsapásban Abby mondta el, hogyan látja a szerelmüket. Most elérkezett az idő, hogy Travis szemén át lássuk kettejük kapcsolatát, és újabb részletekre is fény derüljön. De akkor se ess kétségbe, ha még nem ismered Abby történetét, hisz ez a könyv így is felejthetetlen élményt nyújt.


A borítót nagyon eltalálták,nekem nagyon tetszik,a könyvről ugyanez nem mondható el, sajnos.
Nekem az első része a Gyönyörű sorscsapás sokkal jobban tetszett. Ott Abby szemszögéből olvashatjuk a történetet, itt viszont Travis szemszögét ismerhetjük meg. Általában jobban tetszenek azok a könyvek ahol fiú szemszögből mutatják be a történetet, de itt más volt a helyzet, valamiért nem fogott meg, sőt, azt hittem, hogy sose érek a könyv végére..
Volt ahol szimpatikus volt a főszereplő srác, de a legtöbbször számomra inkább ellenszenves. Abbyt pedig sokszor naivnak gondoltam ahogy reagált egyes helyzetekre. Érdekes, hogy az első részben amikor az ő szemszögéből ismerhetjük meg a történetet nem tűntek fel ezek a dolgok,nem úgy mint itt.
Na mindegy,nem bántam meg,hogy elolvastam,de több,mint valószínű,hogy nem újraolvasós könyv lesz.


Értékelés:5/3
Kiadó: Maxim,2013

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése