2013. január 16., szerda


Catheryne Barry: Jack háza


http://moly.hu/system/covers/normal/covers_36222.jpg?1255764770"A tizenhat éves Jacqueline (becenevén Jack) számára igencsak kiábrándító élmény szüzessége elvesztése. Jó tíz év elteltével – amikor már egyedülálló anyaként neveli gyermekét, van egy ócska lakása és egy még ócskább állása – a régi szép idők zenéit hallgatva még mindig egykori lovagjáról, Mattről álmodozik, mintha csak megállt volna az idő.
Nem csoda hát, hogy amikor karácsony előtt pár nappal összefut élete első szerelmével, úgy érzi, a sors rendelte így. Bár Matt már nős, és két gyermeke is van, Jack úgy gondolja, ha erőt vesz magán, lead pár kilót, és kevesebbet iszik, bármi megtörténhet – csakhogy az események egész más fordulatot vesznek, mint amire számított…"


Ez a könyv is azok közé tartozik, amelyik nem nagyon nyerte el a tetszésemet. Néhol idegesített Jack, aki néha olyan dolgokat tett, ami szerintem elítélendő, főleg úgy, hogy mellette van egy gyerek is.
Végül természetesen találkozik egy régi jó barátjával, aki a végén kihúzza abból az állapotból amibe került...
A fülszöveg szerint kacagtatóan vidám,máskor szívfacsaró szomorú. Én kevés kacagtatóan vidám részt találtam benne. Inkább szívfacsaró, szomorú regénynek mondanám.
Azért ennek ellenére le lehet vonni belőle 1-2 tanulságot,de engem mégse fogott meg annyira.
 

Értékelés: 5/3
Kiadó: Pannonica, 2004

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése