2018. március 26., hétfő

A nő a tízes kabinból




"Lo Blacklock újságíró, egy utazási magazinnál dolgozik. Izgalmas előrelépési lehetőség áll előtte: eltölthet egy egész hetet egy VIP-luxushajóúton. Kezdetben Lo kitűnően érzi magát, a kabinok elegánsak, a vacsorák, a partik fényűzőek, a társaság előkelő. De ahogy telik, múlik az idő, hűvös szelek fújják át a hajót, szürke ég telepedik a fedélzetre, és Lo olyan eseménynek lesz szemtanúja, amit korábban csak a rémálmaiban tudott volna elképzelni. Egy nőt kidobnak a hajóból. 
Az utasok mind bebiztosítják magukat, a hajó pedig úgy szeli tovább a hullámokat, mintha mi sem történt volna. Egyedül Lo próbál elkeseredetten választ találni a kérdéseire, és felfedni az igazságot: valami szörnyűségeset…"



Elég hamar sorra kerítettem az írónő újabb könyvét, itt is látszik, hogy hatással volt rám. Szerencsére nem kellett csalódnom, hozta azt a hangulatot, amit az előző könyvébe már megszoktunk.
A történet maga nekem kicsit furcsa volt. Érdekesen indult és értem én, hogy nem lehet egyből belevágni a közepébe, de nem értettem, hogy hogy fog ebből az kikerekedni, amit a fülszöveg is elárul. Aztán ahogy haladtak az események úgy kezdett kibontakozni a cselekmény és igazából a közepe, vége felé kezdett izgalmassá válni. Végül pedig egy váratlan csavar került a végére, ami meglepett. Ennek ellenére nem nyerte el a tetszésem  teljesen.
Összességében ez egy jó és izgalmas könyv, csak az elején kell túlesni valahogy.
Ha választanom kellene, akkor inkább az előző könyvét ajánlanám, nekem az jobban tetszett.

Értékelés: 5/4
Kiadó: Gabo, 2017
Fordította: Benedek Leila


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése