2017. október 9., hétfő

​Kaithy Reichs: Csont és vér


"Temperance Brennan, miután a házassága tönkrement, Kanadába költözött, hogy új életet kezdjen. Montrealban dolgozik törvényszéki antropológusként. A lánya egyetemre jár az Egyesült Államokban, így az egyedülálló Tempe, aki sikeresen kilábalt alkoholizmusából, minden idejét a munkájának szenteli. 
A város egyik parkjában szemeteszsákokba csomagolt, oszló emberi maradványokat találnak. A szörnyű lelethez Tempe-et riasztják, akiben – egy korábbi eset kapcsán, bizonyos hasonlóságok alapján – felmerül a gyanú, hogy talán nem elszigetelt bűntényről van szó. Nyomozni kezd maga is, jóllehet rendőr kollégái ezt nem nézik jó szemmel, túlbuzgóságának tudják be a dolgot. Ám dr. Brennan szívósan kutakodik, s egyre több nyomra bukkan. Lehet, hogy sorozatgyilkos garázdálkodik a városban?
Az újabb áldozatok felbukkanása arra mutat, hogy mégiscsak Tempe-nek van igaza, aki maga is halálos veszélybe kerül…"


A 3. résszel kezdtem anno és nem fogott meg annyira, hogy elkezdjem sorba olvasni a sorozatot. Nemrégiben mégis kivettem a könyvtárból az első részt, hogy újra megpróbálkozzak vele, de ismételten nem kapott el a gépszíj. Ez a sorozat nem nekem íródott. Nem mondom, hogy nem voltak benne jó részek, de nekem túlságosan elnyújtott volt és hosszú, ha rövidebb lett volna, kevesebb olyan résszel ami engem annyira nem fog meg, akkor nem lett volna gond, de így...

Értékelés: 5/3,5
Kiadó: Ulpius-ház, 2011
Fordította: Szabados Tamás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése