2017. január 24., kedd

Papírhattyú


"Azt mondják, 21 nap kell hozzá, hogy kialakuljon egy szokás. Ez hazugság! A lány 21 napig kitartott. A 22. napon pedig mindent megadott volna a halál nyugalmáért. Mert azon a bizonyos 22. napon rájött, hogy az ő megmenekülése a biztos halált jelenti vagy az apja, vagy a szerelme számára. A Papírhattyú komor, mégis szívet melengető szerelmi történet, tele nyersességgel, intrikával és feszültséggel "

Valahogy most ez a könyv sem fogott meg. Ritkán olvasok Könyvmolyképzős könyvet, de fülszöveg alapján érdekesnek tűnt és gondoltam tegyünk egy próbát. Voltak benne olyan részek ami nekem már sok volt illetve olyan ami kiszámítható. A stílus viszont magával ragadott és amint letetettem, hogy pihentessem, valami miatt egyből folytatni akartam, ezért nem húztam le teljesen az értékelésnél, illetve a borító miatt, mert az nagyon tetszetős lett.
Egyszer olvasós kategória lett nálam

Értékelés: 5/3
Kiadó: Könyvmolyképző 
Kiadás éve: 2016

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése