2013. február 9., szombat

Stephanie Perkins: Anna és a francia csók





„Anna nagy várakozással tekint végzős évének kezdete elé atlantai középiskolájában, ahol van egy remek munkája, egy hűséges legjobb barátnője, és egy alakulófélben levő, ígéretesnek tűnő kapcsolata. Így aztán eléggé elkeseredik amiatt, hogy Párizsba kell költöznie egy bentlakásos iskolába - egészen addig, amíg ott nem találkozik Étienne St. Clairrel, aki okos, sármos, gyönyörű, szóval tökéletes... lenne, ha nem volna foglalt.
De a Fények Városában a vágyak valahogy mindig utat törnek maguknak.



„Ki küldi a gyerekét bentlakásos iskolába? Tiszta Roxfort. Csak itt nincsenek helyes varázslófiúk, mágikus cukorkák és repülésórák.


Utazókönyvként került hozzám ez a könyv és nem bántam meg, hogy elkértem sőt...:D
Az elején még nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e nekem ez a könyv vagy nem. Aztán ahogy haladt a történet úgy egyre jobban beszippantott és alig bírtam letenni. Sokkal több van ebben a történetben, mint amennyire első látásra és fülszöveg alapján tűnik.
Régen olvastam már olyan könyvet, ami után még napokig gondolkodtam és amivel valamennyire még azonosulni is tudtam. Bár én még nem jártam Franciaországban, sajnos...
A főszereplő Anna végig szimpatikus volt és annak ellenére, hogy nem éltem még át amit ő, teljesen azonosulni tudtam vele.
Abszolút kedvenc könyv lett és mindenképp a polcomon akarom majd tudni :)


"Kevés dolog rosszabb annál, mint hogy olyan ember iránt érzel valamit, aki iránt nem kéne…"


Értékelés: 5/5*
Kiadó: Könyvmolyképző, 2012

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése