2014. január 22., szerda

J.A.Redmerski - A soha határa





"Camryn Bennett még csak húszéves, de azt hiszi, pontosan tudja, milyen lesz majd az élete. Ám egy vad éjszaka után az észak-karolinai Raleigh legmenőbb belvárosi klubjában ismerősei és önmaga elképedésére úgy dönt, otthagyja megszokott életét, és elindul a vakvilágba. Egy szál táskával és a mobiltelefonjával felszáll egy távolsági buszra, hogy megtalálja önmagát - és helyette rálel Andrew Parrish-re.
A szexi és izgató Andrew úgy éli az életét, mintha nem lenne holnap. Olyan dolgokra veszi rá Camrynt, amilyenekre a lány sosem hitte magát képesnek, és megmutatja neki, hogyan adja meg magát a legmélyebb, legtiltottabb vágyainak. Hamarosan ő lesz Camryn merész új életének központja - olyan szerelmet, vágyat és érzelmeket kelt, amilyeneket a lány korábban elképzelni sem tudott. De Andrew nem árul el mindent Camrynnak. Ez a titok vajon örökre összehozza őket -vagy mindkettőjüket elpusztítja? "


" – Szerintem képtelenség igazán kiszeretni valakiből. – Látom a szemében, hogy átvillan egy gondolat az agyán. – Azt hiszem, hogy ha szerelmes lesz az ember, igazán szerelmes, akkor az egy életre szól. Minden más csak élmény és illuzió. "


Az év első megdöbbentő könyve számomra, nem gondoltam volna,hogy ilyen vége lesz és ilyen nagy fordulatot vesz a történet. Az első benyomásom az volt a könyvvel kapcsolatban amikor a kezembe vettem, hogy egy jó téma könnyed történettel fűszerezve, de erre rácáfolt és ahogy egyre jobban belemerültem a történetbe úgy egyre inkább magával ragadott. A szereplőkkel együtt utaztam, velük együtt éltem át én is azt, amit ők, ennek ellenére tartottam attól, hogy mi lesz ennek a jó kis történetnek a vége, de szerencsére nem okozott csalódást.
Camryn és Andrew a kedvenceim lettek, hihetetlen milyen zseniálisan építi fel az írónő a kettejük közötti kapcsolatot. Nagyon tetszett,hogy mind a két nézőpontból olvashattam a történetet, főleg Andrew gondolataiba volt jó belelátni, hogy ő hogy éli át ezt az egészet és hogy mit érez.
Ez is az a tipikus könyv ami nem ér véget azzal, hogy olvasás után felteszi az ember a polcra, hanem még sokáig velem marad. Átértékelteti az emberrel a saját életét is. Több ilyen könyv kéne, várom nagyon a folytatását. 



 " Ha a múlton rágódsz, akkor nem tudsz továbblépni, ha pedig túl sokáig tervezed a jövőt, akkor vagy visszacsúszol, vagy örökre ott maradsz, ahol voltál. – Mereven a szemembe néz, hogy hangsúlyozza a mondanivalója komolyságát. – Ha a mának élsz, ahol minden éppen megfelelő, akkor elfoglalod magad, korlátot állítasz a kellemetlen emlékeknek, és simábban, hamarabb eléred a célodat. "

Értékelés: 5/5
Kiadó: Ulpius-ház, 2013

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése