2013. november 20., szerda

Benjamin Percy - Vörös hold

 
Olyan világban élünk, ahol még ember-farkasok élik mindennapjaikat. Rejtőzködnek. Titkolják, hogy néha a farkas győzedelmeskedik bennük. Lelkükben cipelik a terhet, emberfeletti erővel küzdenek azért, hogy ne változzanak át. Mi, az egészségesek, megvetjük őket, legszívesebben rezervátumban tartanánk, gyógyszerekkel nyugtatnánk mindnyájukat, hogy félálomban lézengjenek a kijelölt helyen. Pedig ők is emberek, vágyakkal, jogokkal, érzésekkel, és normálisan akarnak élni. És nem mind veszélyesek. Az egészségesek közösségében is élnek gátlástalan bűnösök és kegyetlen gyilkosok. És bárkiből lehet farkas...Amikor eljön a vörös hold éjszakája, minden megváltozik, és egy felismerhetetlen világ születik. A törvény ereje már nem elég, hogy megfékezze az elszabaduló gonoszt, és megkezdődik az emberiségért vívott harc...



Mást kaptam ettől a könyvtől, mint amit vártam. Számomra túl hosszú volt és sokszor voltam úgy, hogy abbahagyom és nem folytatom tovább, de kíváncsi voltam, hogy hogy alakul 1-2 szereplő sorsa és ezért folytattam. Azért volt pozitívuma is a könyvnek, egyes részek annyira jól meg vannak írva, hogy teljesen azonosulni tud és áttudja érezni az ember azt a szörnyűséget amik a szereplőkkel történnek. Összességében nem bántam meg,hogy elolvastam, akinek még nincs elege a természetfeletti lényekből annak csak ajánlani tudom, hiszen alapvetően ez egy jól megírt történet.


A könyvet köszönöm a Geopen kiadónak!

Kiadó: Geopen, 2013
Értékelés: 5/3,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése