2012. július 1., vasárnap

"Vannak dolgok,amik nem tartanak örökké,de vannak, amik igen..."


Sarah Dessen: Altatódal

„Tudtam,hogy nincs garancia.Nincs rá mód,hogy előre tudjuk,mit hoz a jövő a számomra,az ő számára,vagy bárki más számára. 
Vannak dolgok,amik nem tartanak örökké,de vannak, amik igen.Mint egy jó dal,egy jó könyv vagy egy jó emlék,amit magaddal vihetsz,és kicsomagolhatsz a legsötétebb napjaidban,lesimítva a gyűrött széleit,közelről fürkészve, és remélve,hogy még mindig felismered azt a személyt,akit ott látsz.”


Sarah Dessen: Altatódal"A szakítás tudománya… Remy mindig tudja, mikor kell megtartania A Beszéd-et egy srácnak – rögtön azután, hogy az első romantikus roham lecseng, de még mielőtt a dolgok túl komolyra fordulnának. Számtalan fiúval járt már, és rengeteget tanult az anyjától is, aki éppen az ötödik férjét fogyasztja. De akkor miért van az, hogy valahogy sehogy sem akarja ejteni Dextert? Pedig a srác olyan esetlen. És rendetlen. És szétszórt. Ráadásul zenész – épp úgy, mint Remy apja, akit a lány sohasem ismert, mert a férfi lelépett, még mielőtt ő megszületett volna. Lehetséges volna, hogy Remy kapcsolatokra vonatkozó szabályai egyszerre érvényüket vesztik? A regény az elismert szerző, Sarah Dessen magával ragadó története egy kőkemény fiatal lányról és egy fiúról, aki arra hivatott, hogy megpuhítsa."


Sarah Dessen a kedvenc íróim közé tartozik,ezért az újonnan megjelent könyvét is beszereztem,amint lehetett.Természetesen most sem csalódtam és hozta az írónő azt a színvonalat amit vártam tőle.

Nagyon jól megírt történet,érdemes elolvasni,én pillanatok alatt kiolvastam és sajnáltam,hogy ilyen hamar vége lett,szívesen olvastam volna még. Aki egy kis kikapcsolódásra vágyik és egy jó könyvet szeretne olvasni az mindenképp olvassa el ezt a könyvet,nem fogja megbánni :)


Értékelés: 5/5**
Kiadó: Könyvmolyképző, 2012

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése